身為CP飯的我,覺得很神奇的準確

當然如果米秀飯也趕快去算一算這樣我會更開心

我舉雙手雙腳贊成他們出櫃

好吧 有的感情可以以假亂真

但是有些愛,要相信才看的見

願天下的眷屬都是有情人

希望哪天命運讓他們在次相遇的時候 就注定不再分開。

FOREVER AND EVER.

轉:http://www.wretch.cc//blog/chihjeh520/28243647&page=0#comment2252134

轉:蘇蘇空間 二轉豆花茶樓<已得到同意轉載>


非cp飯勿轉勿手賤
想搬文的請通知一聲- -
原文內容摘自於海外飯的博客


翻譯:蘇蘇 校對:cc

前言——
我記得許多中國的允在飯也有拿過照片或者兩人的生辰八字
給算命先生測算的得出的結果也蠻好玩兒的
但是都出奇相似我不是個迷信的人但我相信命運和緣分
一百個人不同的人看就會有一百種不同的想法
所以看到下面的內容不要盲目的完全相信
還是要相信自己內心感受到的東西
正文開始——

首先講講我自己的故事

好的因為好奇心的緣故我去找了這位占卜者
我給她看了允浩的照片這裡是她說的話我的朋友也在那兒
以防萬一她幫我記錄了對話(為了行文方便占卜人用ME 占卜師用FT代替)

Me: Hi, can you tell me about him? *shows pic of Yunho*
你好 請問可以告訴我關於他的事嗎? (拿出允浩的照片)
FT: *looks* what’s his name?
(觀察)他叫什麼名字?
Me: Yunho, He’s korean.
鄭允浩 他是韓國人。

FT: well he certainly is handsome *laughs* But I can tell you that
好吧當然他很英俊(笑)但是我可以告訴你
he's been through a lot of stress recently. The features on his face tells me that in his life, there will be many bumpy roads. Especially in love.
他最近經受了很多壓力他的相貌特徵告訴我在他的生命中會有許多坎坷的路尤其是在感情上
Me: Really?
真的嗎?
FT: Yes. If I’m not mistaken, He is gay right?
是的如果我沒弄錯的話他是GAY 對嗎? (不直譯了 你們能看懂的- -)
Me: Gay?
FT: Yes gay. I can see that he is in love…but with someone he's not supposed to be. My guess, a beautiful man.
是的我可以看出他正在戀愛中和某個他本不應該在一起的人我猜是個漂亮的男人
Me: *speechless* Yes!!! There is a man he likes to hang around with all the time! He is in love with him?
(說不出話來了)是的! ! !他總是跟那個男人在一起!他愛上他了嗎?

FT: Yes, but also he is in pain. It see***ike, this man cannot be
是的但是他也在痛苦中看起來好像這個男人因為分離不能跟他愛的人在一起
with the one he loves because of separation.

Me: Can you describe the man?
您能形容下那個男人嘛

FT:…Hmmm, he has very beautiful eyes….and a strong personality. That's all I can get right now.
....恩他有一雙非常漂亮的眼睛很強的個性這是我現在能得到的
Me: Will they ever be together again even though they are
separated?
即使他們現在分開了還會有機會在一起嗎?
FT: The path for love is going to be bumpy for them but they'll make it. It all depends on what road they choose to be happy. I have to say, this is the first time I have ever gotten such a strong feeling about my fortunes.
他們愛的道路會有顛簸但他們能挺過來這完全取決於他們會選擇哪種讓自己快樂的路。我必須說,這是我第一次對我的預言有如此強烈的感覺。
Me: *hype* Is there anything else about them?
(興奮)您還能看出點什麼嗎?
FT: For now, no. But I have a VERY strong feeling they are still loving each other deeply. They are fated together.
暫時沒有但是我有種很強烈的感覺他們深愛著對方他們的命運緊緊相連
Me: OMG…Seriously?
天吶。 。 。這是認真的嗎?
FT: Yes. Just a matter of time before fate brings them back together again.
是的這只是時間問題命運會把他們再次帶到一起

Me: *smiles like an idiot* THANK YOU MADAME! *drags my friend along out the door, both squealing in glee.*
(笑的像傻瓜一樣) 非常感謝您! (我把朋友拽出門口同時都高興地尖叫起來)

LOL, that was my story. I am just so hype that the fortune teller said the exact same thing as the other one. Now Let's just hope what she said is going to come true.
哈哈這就是我的故事我很興奮這位占卜者跟另外一位說了完全一樣的話
現在我們期盼著她說的會成真吧

將Yay! So many comments! LOL, my friend, she went to a fortune teller in NYC and she asked the fortune teller were Jaejoong and Yunho meant for each other.
接下來我的朋友她去見了一位在紐約的占卜者她告訴我的朋友在中和允浩是命中註定要在一起的
Fortune teller: They are fated together. Even though their paths will be a bit shaky, their love will find a way.
他們注定會在一起即使他們的情路並不順遂但是愛會指引他們出路
Friend: OMG, but they are both guys. Won't it be weird?
老天但是他們都是男人這難道不奇怪嗎
Fortune teller: Yes but, this one *points to pic of JJ* has a feminine side. These two are fated with each other so don't worry.
是的但是他(指著在中的相片)有著女性的一面所以不用擔心
Friend:….*mouth gaps open* Are you sure?
。 。 。 。 (嘴巴大張著) 你確定嗎
Fortune teller: My fortunes are 99.9% right all the time. Why would I lie?
我的預言99.9%都是準確的我為什麼要撒謊呢?
Friend: Thank you! *squeals in glee*
謝謝! (尖叫著跑出去- -)
(This fortune came from the same woman who predicted the earthquake when I was about to go to china and warned me not to go. I truly believe that she is telling the truth!)
這位占卜者跟預言中國地震並勸我不要去的是同一個人我非常相信她說的是真的!
LOL! I was so happy after reading that I'm just so hype! I'm going to do that too!
PS I have noticed that I have MANY mistakes in my writing so from now on, I WILL PROOF READ! XD && this year, YunJae is BOOMING! So many new rumors and 90% of them are true :3
and the new one…

(有些內容是原博主的話我就不翻譯了大概意思都有她只是把這兩位朋友的經歷
整合了在了一起)

================================================== ====================
最新的一條預言

一個女孩問她的老師(也是位占卜者)關於允在的事她的老師答道在他們生日的那天
他們都感到十分的孤獨和寂寞他們感覺這世上沒有任何人能使他們快樂起來
同時他說道“我知道他們現在分開了對不起薩拉我不能夠預測出這種地獄般的痛苦何時
會結束但是對於這對我真的無法用言語表達因為他們仍然保持著這份愛...無論發生了什麼
或者有什麼樣對他們不利的災難恩允浩他能夠控制這種感覺即使這非常非常的痛苦但是在中
他的另一半無法控制這種感覺他表面是在笑但是他的內心在哭泣甚至他的朋友和家人也不理解真相這個真相是他只需要一個人一個男人那就是允浩...鄭允浩他撒謊說他已經忘了在中
這是善意的謊言如果我沒弄錯的話這是公司的問題對嗎?他仍然愛著在中 所以他不得不去做...
讓我告訴你吧在中他之前曾經嘗試過自殺”“你說在他生日的時候他和朋友喝的大醉對嗎? ”
“準確的說...(他捏著在中的照片)他想把自己灌醉一直到死但是他的朋友阻止了他
這是我所得到的允浩他感到非常的沮喪他感覺自己很愚蠢怎麼能對他深愛的人說出那些話...”
(我的老師拍拍我的肩膀)“如果你愛他們相信他們就不要放棄像我之前所說的
終有一天他們會回來不要不安薩拉..耐心的等候因為他們是如此愛著對方他們對彼此的感覺
遠遠超出我能意識到的...”

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    AM I 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()